среда, 1 мая 2013 г.

Հույս
Ցանկացա սկսել այս բառով,որովհետև ամեն ինչ այս բառի մեջ է:Սա ուղղակի բառ չէ,այն ստիպում է կրկին ապրել,տենչալ,երազել...երազել այն ամենի մասին,որը ժամանակի ընթացքում կորցրել ես,այն կարևորությունների մասին,առանց որի կյանք քոյություն ունենալ չի կարող:
Գոյատևել...ահա թե ինչից եմ ամենաշատը վախենում:Անարդար կյանք,կեղծավոր  մարդիկ,ապերջանկություն:Այս ամենը բավ է քեզ մեղավոր ու ոչ լիարժեք զգալու համար:Բայց այս ամենի մեջ կա մեկ հուսադրող բան.Դա գնահատված լինելն է այն մարդկանց կողմից,ովքեր ընդունում են ինձ՝ իմ իսկ թերություններով:Ճիշտ է,լինում են պահեր,երբ ես ինքս չեմ գնահատում հենց այդ մարդկանց,սակայն գիտակցում և ընդունում եմ այն ամենը,ինչ անում են իմ համար:Նրանք ոչ անձնազոհ են լինում ինձ համար և ոչ էլ զրկում են իրենց սեփական հաճույքներից:Բայց դա բնավ ինձ պետք չէ,յուր տված մեկ խորհուրդն անգամ կյանքի հիմք ընդունելով,ապագայիս կարապետը դարձած ավելի ու ավելի եմ ոգեշնչվում:Այո ոգեշնչվում եմ,որովհետև նրանք են մաքրում հոգուս մրուրը,որը ժառանգեցի ժամանակ առաջ տվածս անկեղծ ու անապական ընկերության համար:
Չեմ ափսոսում,այո հավատացեք չեմ ափսոսում:Թեկուզ ցավով եմ հիշում այդ պահերը,բաեց և այնպես չեմ մոռանում,որ ապրում ու երազում եմ այդ պահերի համար:Չեմ ուզում պատմել այդ ամենի մասին,որովհետև ամեն անգամ հիշելիս աչքերս լցվում են արցունքով,հոգուս տիրում է հիասթափությունը,իսկ մտքերս նորից խառնվում են իրար:Պահեր են լինում,երբ հուսահատությունը խեղդում է ինձ և ես ուզում եմ ետ գան անցյալիս կեղծ՝ սակայն հաճելի պահերը,ուզում եմ ներկաս ներկվի անցյալի գույներով,սակայն երբ սթափվոէմ եմ ՝ հասկանում որ դա պարզապես «զգայապատրանք» է,որ դա միայն տենչանք է կրկին հիասթափություն եմ ապրում:                                                                                                                               Սիրելի ընթերցողներ՝ չեմ ցանկանա սրտիցս բխած անկեղծ խոսքերս արժանանան քննադատության:                                                                  Նյութի հեղինակ՝ Օֆուլ Իսրայելյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий