четверг, 2 мая 2013 г.


Ատում եմ կեղծը որը բոլորիտ մեջա...

Այն ինչ փողով կարող ես գլուխ բերել,շատ էճան է:Այո եթե անգամ ընկերն է փողի և շահույթի:Նույնիսկ քնել չի լինում...հավատացեք չի լինում,ամեն անգամ աչքերս փակելիս կրկին մտածում եմ.մտածում եմ այն կեղծիքի,այն ստորության մասին,որով պարփակված են բոլորը՝ անգամ ես:Սա է անսփոփ հոգուս միակ խաթարը:Ինչու են բոլորն անվանարկում միմյանց իրենց անվանի դարձնելու համար:
Իմաստությունը նրանում է,որ դու ընդունես մարդկանց լավը և համբերող լինես նրանց սխալների նկատմամբ:Միշտ էլ մարդն ավելի շատ է օգտվում իր իսկ սեփական կամքով գործած սխալներից:Սակայն ներկաիս վիճակի համար սա բնավ ճիշտ չէ:Բոլորը գերադասում են փակել աչքերը իրենց գործած մեծ սխալների վրա,տեսնելով կողքինների կատարած չնչին,բայց  և ներելի սխալները:
Պատանիները չգիտեն,թե որքան դառնություններ են հարկ լինելու ճաշակել,որովհետև նրանք լեցուն են կեղծ,մանուկ օրերից ներշնչված,ճշմարտությունից զուրկ իդեալներով,իսկ ռեալ իրականության մեջ ընդհարման մտնելով՝ նրանք կզգան են,թե ինչպես է սա հարվածում և վիրավորում:
Ունեմ չափից շատ կեղծ ընկերներ և մտածում եմ արդյոք չեմ տապալում իմ «թշնամիներին», երբ նրանց իմ ընկերն եմ դարձնում:Այո ճիշտ նկատեցիք «թշնամիներին», որովհետև ում սերը դեպի ինձ քողարկված փառամոլություն է,դրանք իմ թշնամիներն են:Եթե վերցնես սոված շանը,կերակրես ու փաղաքշես,նա քեզ չի կծի,դրանում է նրա սկզբունքային տարբերությունը մարդուց:
Մարդկանց մեծամասնությունը տարված է կեղծիքով,հիմա նույնիսկ ինքս ինձ չեմ վստահում,մի պահ թվում է որ ես էլ եմ վարակված այդ տենդով,բայց չէ ես ինքս ցավով եմ խոսում այդ ամենի մասին:Մ՛ի վստահեք և կասկածի տակ առեք այն խոսքերը,որոնք շռայլվում են:
Երբ ես ինձ սիրեցի հասկացա,թե որքան ուժեղ կարելի է վիրավորել ինչ-որ մեկին,որովհետև գտա իմ մեջ այն ինչը չկա շատերի մեջ՝ ազնվությունը:Ինձ սիրելով ես դադարեցի գիղանալ ժամանակը և երազել ապագա մեծ նախաձեռնությունների մասին:Զգացել եմ կան նաև մոլի կեղծեր,հա հենց մոլի,որոնք կեղծիքից աձն կողմ ոչինչ չեն տեսնում:
Պայծառ ուղեղները քննարկում են գաղափարներ,միջին ուղեղները՝ իրադարձություններ,իսկ փոքր ուղեղները քննարկում են մարդկանց,ոտնահարելով նրանց բարոյական արժեքները:Իմ կարծիքով մարդկանց 90%-ի ուղեղը համապատասխանում է այս ցավալի բայց և այնպես ճշմարիտ իրականության հետ:                                                                                                                         Նյութի հեղինակ՝ Օֆուլ Իսրայելյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий